Якщо Ви не знайшли потрібну вам головоку блоку циліндру (ГБЦ), уточніть наявність у менеджерів за телефонами
+380 (66) 193-81-40, +380 (67) 878-22-18, +380 (63) 363-02-03


Техніча довідка

Шановні автомобілисти компанія Golovka.UA вітає вас на своєму сайті.
Пропонуємо вам детальніше ознайомитись з будовою та типовими поломками головки блоку циліндрів (ГБЦ). З назви стає зрозумілим, що ГБЦ являє собою кришку, яка закриває блок циліндрів. Головки блоку циліндрів виливають з чавуну або алюмінію під тиском. Після лиття головки, за спеціальною технологією, піддають старінню для зняття напруження та обробляють на верстатах, щоб придати їм остаточний вигляд. Як в рядному так і в V-образному двигунах ГБЦ може закривати всі циліндри (Mercedes, Renault, Citroen та інші), 
може бути одна головка на декілька циліндрів (DAF)
зустрічаються ї такі двигуни, де на кожен з циліндрів виготовлена окрема головка блоку (Dodge)
Не зважаючи на те, що всі ГБЦ використовуються на різних двигунах, вони мають практично однакову будову. 
ГБЦ складається з:
  • Корпусу самої головки блока
  • Газорозподільчого механізму (распредвал, бугеля)
  • Клапанів впускних та випускних
  • Гідро компенсаторів або рокерів
  • Посадочних місць клапана
  • Пружини та сальники клапанів
  • Смазочних та водяних каналів
  • Місць під свічки запалювання (бензинові ГБЦ)
  • Місць під предкамери та свічки накалювання (дизельні ГБЦ)
До блоку головка кріпиться спеціальними болтами згідно з вимогами виробника. З верху її накриває кришка головки блоку циліндрів.